ponedjeljak, 9. veljače 2015.

Be my Valentine

Valentinovo - dan koji ću obilježiti tako što ću skidati ostatke ove manikure s noktiju.
Nije rijetkost da za Valentinovo padne i koja prosidba,tako da ne bi bilo loše malo se potruditi oko estetike svojih noktića,jer kad gospodin klekne i uzme vašu ruku a prije nego izmuca tih par riječi,sigurno će zastati i na nekoliko trenutaka se diviti vašoj savršenoj manikuri . Kako da ne . Možda jedino da ste u tom trenutku držali ćevape u rukama :) 
No,nikad se ne zna,bolje biti spreman jer danas svakakvih fetiša ima.


Bazni lakovi za ovaj nail art su Avonovi " Asap Pink " i " Cultured Purple ",sve ostalo je radjeno akrilnim bojama.




















Broj komentara: 14:

  1. kako slatko, medeno, originalno :D
    ponovo - odlično napravljeno :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Predobro, zbilja imaš talenta :)

    OdgovoriIzbriši
  3. jesus ženo, svaki put me oboriš s nogu... fantastična manikura <3
    a sviđa mi se i odgovarajući makeup :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. joooj makeup :D Post je zamišljen kao valentinovski make up i nail art ali ipak mi za ovo prvo treba još malo prakse :D

      Izbriši
  4. WoooW koja manikura!!!
    SAVRŠENA!!!
    Sad me uopće sram kad se sjetim koliko sam se ja veselila svojim uspjelim slonićima...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ne budi luda,tvoji slonići a i ostale manikure su prekrasneeee <3

      Izbriši
  5. Prelijepo je, svaka cast :)
    Ja za ovo ne bih imala ni strpljenje ni nerve, odlično je :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mogu ti reći da je relativno opuštajuće to crtkaranje po noktima :D

      Izbriši