petak, 13. veljače 2015.

Simply Gorjuss

Prošlo ljeto,kada sam odlazila doma sa mora,djevojka koju sam tada upoznala i sa kojom sam radila  ( Ines  ^_^ ),  mi je poklonila šalicu sa ilustracijom djevojčice. Obožavam ilustracije a kako mi je hobi crtanje često se i ja upustim u stvaranje nekih likova,no oni još uvijek nisu spremni za pokazati se svijetu :)
 Umjetnica Suzanne Woolcott je stvorila cijelu seriju ilustracija nazvanu Gorjuss o mističnim djevojčicama i njihovom čarobnom svijetu.
Poput Sarah Kay i ova djevojčica me osvojila na prvu, tako da mi sigurno ova šalica neće biti jedini predemt s njezinim likom.






Upravo ta divna mala Gorjuss girl me inspirisala za današnju manikuru .Nadam se da vam se svidja :)











Broj komentara: 5:

  1. aaaaaaaaaaaaaaaaa obožavam Gorjuss cure!!! i sve vezano za njih,,imam i šalicu Hush little bunny,,prekrasnaaaa manikura

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaaaa ti i bilo bi u redu da jednom kavu pijemo skupa iz Gorjuss šalica :D

      Izbriši
  2. ajmeeeeee *.*
    preslatka inspiracija, manikura još bolja <3

    OdgovoriIzbriši