nedjelja, 15. veljače 2015.

Lovely birds

Danas sam pokušala napraviti aquarelle na noktima. Divna mi je ta tehnika i do sada je nisam radila jer mi je djelovala komplicirano no zapravo i nije tako teško. Koristila sam najobičnije vodene boje a bijeli lak mi je bio baza. Za prvi put i nije tako loše ali je svakako daleko od onoga kako si ja to u glavi zamišljam :)











Broj komentara: 8:

  1. više niti ne znam što da ti napišem u komentaru, tvoje me umijeće doslovno svaki put ostavi bez daha... nevjerojatno mi je da netko tako puno detalja može smjestiti na tako maloj površini, ma svaka čast <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za detalje je zahvalan kistić koji sam ošišala tako da mu je samo ostala jedna dlaka ali zato to oslikavanje traje u beskonačnost :D
      Ja tebi ne znam više kako da se zahvalim na divnoj podršci koju mi daješ ,to mi daje motivaciju da se za svaku novu manikuru malo više potrudim :)

      Izbriši
  2. svaka čast, ovo je pravo umijeće

    OdgovoriIzbriši
  3. Wow, ovo je prava umjetnost, svaka čast :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Wow svaka čast, prekrasno je <3

    OdgovoriIzbriši